fredag 4 april 2008

Ohh härliga vårmorgon

Den har smugit sig på i några veckor nu, glimtat fram lite då och då, men idag var den här på riktigt. Underbar härlig vår i Dublin, vinterjackan har åkt ut och vårjackan på, elementen är avstängda på natten och jag slipper vakna med en iskall näsa. Vintern försöker med sina tappra försökt men förhoppningsvis så kommer våren att stanna nu.

Nu när det har blivit varmare så njuter jag varje morgon på väg till jobbet under min härliga 40 mi promenad, älskar härliga vårmorgnar och känna hur en stad vaknar till liv. Det är något magiskt med morgnar, ny dag, ny energi, jag hatar att vakna tidigt men jag älskar att vara vaken tidigt, en svår ekvation att få ihop :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida