måndag 28 januari 2008

Tom och Rubriklös...

Helgen har mest gått åt att tänka, jobba lite och njuta av det fina vårvädret som kommit till Dublin.
Ikväll har jag suttit och tittat på kort från Cayman Islands, iom att jag aldrig la upp några kort som jag lovade så kommer här ett litet collage jag gjort i Picasa för ett tag sedan. Allt är bra med mig. På fredag åker jag till Stockholm för att hälsa på Emilia och Nadde. Har mycket annat att tänka på just nu så bloggningen uteblir nog en liten stund... men jag återkommer så glöm inte att titta in här då och då...

Kram på er alla


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjena Ewa!

Kom att tänka på dig. :)
Önskar dig allt Bäst!
//Tony

30 januari 2008 kl. 22:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida