onsdag 13 februari 2008

Vår i Dublin

Det är sol, det är varmt och det känns som att våren är här. Dublin har det senaste dagarna bjudit på ett ovanlig vackert och härligt väder med strålande sol. Idag på lunchen kunde vi till och med gå ut utan jackor och njuta av vädret utan att frysa. Morgnarna är fortfarande kyliga och kalla dock men dagarna är härliga. I helgen satt jag tom på en uteservering och drack vin !!!

Ahh, jag älskar våren...



Denna härliga syn mötte mig när jag kollade väderkartan innan idag... en ytterst ovanlig syn för Dublin och jag bara njuter...

1 kommentarer:

Blogger Jacuzzi sa...

hej ewa!

eftersom jag är lite bakom flötet tog det tog ett tag att hitta hit - jag stavade nämligen ditt namn med v istället för det mycket mer bildsköna w.

visst har vi haft bra väder. snart är det nog premiär för dublin beach 2008. min snart leprechaungröna hy kan behöva det. hoppas du är redo.

kram jacob

14 februari 2008 kl. 19:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida