torsdag 10 januari 2008

Dublin Update

Det går inte så bra med uppdateringar av min blogg, skyller på att jag inte har något internet hemma.
För att göra en snabb uppdatering från Dublin så var det jättekul att få träffa alla efter Jul och Nyår men det var mindre skönt att komma till vår lägenhet som var iskall, dock skrattade vi bort det med att det är jo trots allt Irland och mer än så kan man inte förvänta sig, fördelen är den att våren kommer snabbare hit än till Norden så snart slipper vi frysa och under tiden har jag användning för alla mina tjocka vintertröjor som jag klagat på att jag inte kan använda här...

Förra helgen var Ylva tillbaka för en snabbvisist innan hon åkte hem till Stockholm för gott så då passade det bra att gå ut och äta alla. Nedan följer lite bilder från förra helgen.











Jag vet inte riktigt vad jag och Henrik tittar på men Torbjörn verkar ha det bra iaf...











Vilka söta pojkar och fina flickor :) Komemr sakna dig Ylva och Josep

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida