torsdag 17 januari 2008

Älsklings Nadde är här

Min lilla älskling Nadde är i Dublin, hon kom igår för intervju och nu ska hon stanna här till på söndag och jag gläder mig så mycket att ha henne här.

Idag har jag dock skickat ut henne att umgås med min underbare pojkvän Torbjörn - han hade visst planer på att ta henne till Jameson's och dricka whiskey och sen till Guiness för att dricka öl och njuta av utsikten över Dublin - så jag hoppas att de koser sig.

Ikväll blir det middag och lite mys och imorgon ska vi på en dansuppvisning med lite folk från mitt jobb.

Puss och kram på er alla så länge


P.S om ni undrar varför jag bruker norska ord ibland så är det för att uppfylla mitt nyårslöfte som är att bruka 50 norska ord om dagen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida