fredag 4 januari 2008

Veckan i Oslo

Igår kom jag hem från en underbart och jättehärlig vecka i Oslo.
Kom ditt förra fredagen och då mötte Torbjörn mig på Gardemon. På lördagen kom Emilia och dagen efter Nadde. Så underbart att få träffa mina tjejer igen, har verkligen saknat dem båda så otroligt mycket och extra kul att de fick träffa Torbjörn oxå.

Helgen gick mest åt mys med rödvin och prata om allt som hänt det senaste halvåret, har jo inte sett de sen vi var i Helsingborg i augusti sammen.











Mina underbara tjejer och jag i Slottsparken i Oslo

På måndagen den 31 dec så åkte vi in till Oslo centrum så Nadde fick se lite av stan samt att vi skulle fixa de sista inför nyårsmiddagen på kvällen. När vi kom hem hade min underbare pojkvän bakat en hel kalkon, gjort värsta lyxdesserten och fixat och donat en massa i köket. Jag var helt överraskad av hur duktigt han är.










Nyårsdukningen













Världens bästa man och hans bror











Härliga tjejer i Köket...


Nyår blev superlycket och helt underbart, var så glad att jag kunde vara med mina vänner, Torbjörn och hans vänner sammen :)











Sista nyår med privatpersoner som skjuter fyrverkerier i Norge och jag har aldrig haft en så bra utsikt på nyår någonsin innan, därifrån vi stod såg vi utöver både Oslo och Asker och hela himlen lystes upp i vackar färger. Killarna stod o funderade på hur mycket pengar som skjuts upp i luften medans jag stod o fundera på hur bra detta är för miljön - när fyrverkerierna lagt sig låg de en stor grå dimma över Oslo och Asker och dolde den annars helt klara Nyårsnatten!

1 kommentarer:

Blogger Nadine. sa...

tack för ett jättefint nyår darlin!!!

4 januari 2008 kl. 16:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida