måndag 14 januari 2008

Min helg

Har haft en fantastiskt skön och härlig helg som varit helt fullspäckad.
Fredagen började med TGIF efter jobbet, mys med Torbjörn hemma och sen en massa öl på School House med Emina, Christina och Magnus som slutade med en hemma fest hos tyske Kristoff.

Trots detta var jag och Torbjörn uppe relativt tidigt på lördagen och ägnade hela dagen åt shopping, tror vi spenderade nästan 2h inne på Pink, men sen kom vi ut med vars en stor påse och en massa nya skjortor. På Ted Baker hittade jag en brun klänning med rosa prickar och det var Love direkt (ni ser den på korten nedan).

På kvällen var det Nordic Ladies Night Out och det blev en superlyckad och jättehärlig kväll (ni ser allt från korten nedan).

Söndagen började med en skön brunch på Odessa, lite mera shopping (det är jo trots allt rea), sen gick jag till jobbet och jobba tre timmar för att sen gå hem och ha en skönhetskväll och bara mysa.

Nu är det måndag och jag har super mycket energi, så blir det alltid när jag har en bra helg. Ikväll är det Yoga för mig och Torbjörn och sen en lugn kväll hemma.



Nordic Ladies Night Out































2 kommentarer:

Blogger Nadine. sa...

Vilka härliga kort! och fin klänning btw :) ses snart!!! puss puss puss

15 januari 2008 kl. 07:51  
Anonymous Anonym sa...

Kolla gärna in våra pink ladies jackor på min blogg :D och säg vad du tycker :/ ??
Ha en underbar dag :D

17 maj 2008 kl. 17:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida