onsdag 16 april 2008

Födelsedag!!

Hade en underbar dag igår och blev ordentligt firad, då jag ska till Sölden om mindre än 25 min med jobbet så låter jag bilderna tala för sig :)

Kram




Flickorna (Lina, Maria, Emina och Christina) överaskade med fika och hembakat kladdkaka som Maria gjort. Det var den godaste kladdkakan jag ätit någonsin, Marias recept finner ni här



Det är kul att fylla år :)
(även om jag ser helt hemsk ut på bilden)

Fick ett par jättefina manchettknappar från Ted Baker av girlsen , tackar en massa


På kvällen gick jag ut och åt Thaimat med Christina och Emina

Flickorna fick kocken att laga en födelsedagskaka och sjunga för mig :)


1 kommentarer:

Blogger SARA sa...

Ewa!! Grattis igen, vilket sott kort pa dig! sotis!! Kul med uppdatering har. Hors snart, kram!!
SARA

17 april 2008 kl. 10:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida