torsdag 3 januari 2008

Superbra Service

Varit mycket seg med att blogga de senaste två veckorna men här kommer lite updates, börjar med mitt underbara frisörbesök i Polen förra fredagen. Kände mig som en filmstjärna som blev ompysslad av tre personer. SUPER BRA Service och de gjorde ett underbart jobb.


Här står jag och håller på att få slingor lagda i håret samtidigt som jag fått både manikyr och pedikyr!
Lägg även märke till den underbara frisörsalongen som ligger i de gamla stenhusen i gamla stan i Warszawa med en inredning som för tankarna bort till 20-talets Paris! Helt underbart o få spendera några timmar här.


Michal som gjorde mina slingor gick även iväg o köpte lunch till mig så jag slapp stressa i mig en lunch efter mitt frisörbesök då jag hade bråttom till mitt flyg - så snällt!

Här står de, Ilona, Michal och en till Kille och fixar mitt hår så jag får en riktigt fab frisyr.


Supernöjd är jag med klippningen och slingorna - kan definitivt rekomendera henne till alla som är i Warszawa och vill gå till ett riktigt proffs :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida