torsdag 3 januari 2008

Sista dagen i Warszawa 28 december....

Efter frisörbesökt hann jag även med att träffa Ida och Kubus en snabbis och säga hej till dem innan jag skulle till Norge. Här kommer lite bilder från vår snabbfika. Sen åkte jag till Oslo för att fira nyår men det får jag nästan blogga om senare för nu ska jag och Torbjörn snart gå ombord på planet som ska ta oss til Köpenhamn och sen vidare til Dublin. Kan skriva bara snabbt att nyår varit helt underbart och jag har verkligen hunnit slappna av och njuta dessa dagar i Oslo.
Supermysigt att få träffa Nadde och Emilia och få fira nyår med de och Torbjörns vänner. På natten på nyårsdagen fick vi även snö så det är helt sagolikt vacker och vit här ute. Men först lite fler kort från Polen.

Ida med tidernas sötaste bebis lille Kubus


Lite tröttis var han som fick så mycket uppmärksamhet

Världens bästa moster och morbror och min mamma. Vi satt och drack lite vin och myste första kvällen jag kom ditt i deras kök.


Efter vinet skulle mamma och min moster hjälpa mig att packa rätt. Moster gick tom o hämta köksvågen o vägde de mesta, ut med alla plastförpackningar etc kring julklapparna, vi fick nog ner min överikt med ca 3-4kg :)

Mamma, världens bästa på att packa smart och bra. Får plats med mest i en resväska utan att vika eller skrynkla kläderna. Mamma du är underbar!!!!



Nu hög tid för oss att gå till planet...

puss puss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida