onsdag 26 december 2007

Dags för ny frisyr

Har ägnat kvällen åt att fundera på mitt hår. Efter att ha funderat halva kvällen och fortfarande inte kommit på vad jag vill beslöt jag mig för att googla. När man inte vet något googlar man och nio av tio gånger får man ett svar. Så jag google på frisyrer, snyggt hår, inspiration, nya frisyrer ja allt jag kunde komma på. Men fortfarande hade jag inget svar på vad jag skulle göra med mitt hår.

Så kom jag in på sidan www.makeoversolutions.com . Denna sidan hjälper dig att välja en frisyr baserad på hur kändisar har sitt hår. Eftersom vi lever in en värld där ytlighet är en del av vardagen och kändisar bannar vår väg så varför inte prova?

Sagt och gjort, efter att ha trixat och fixat ihop ett kort på mig själv där jag inte ser ut alltför mycket som ett spöke var jag nöjd och började min virtuella make over.
Resultatet ser ni nedan. Om jag har svar på hur jag ska klippa och färga mig på fredag?
Svar; nej, har inte den blekaste anning.






En brun lite längre page kanske? Låta de vara som det är bara göra det mer ljust?









Varför inte bli en brunnet eller
vad sägs om den här lite mer flickaktiga frisyren?










Jessica Albas frisyr t.h, färgen var inget vidare snygg, men jag gilar frisryen en vanlig vardag.

Mamma gillade den blonda, jag hoppas hon skämtade?






Som Jennifer Aniston t.h?

T.v är så jag alltid slingar det... kanske är det den färg som passar mig bäst även om den känns trist?




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida