söndag 23 december 2007

Grattis till mig själv på min namnsdag!

24 december, julafton och min namnsdag!!! Inte så big deal kanske ni tycker men i Polen firar man namnsdagar nästan lika stort som födelsedagar så varje år när klockan slår tolv och det officiellt blir julafton så kommer mamma in till mig med en present, kramar mig och säger grattis. Och självklart gjorde hon likadant i år. Min mamma är världens underbaraste mamma!!! Hon har köpt en liten brun väska i brunt krokodilskinsmotiv som matchar min favvo pumps. Väskan kan användas som kuvertväska på fest, liten kvällsväska med handtag när jag går ut och äter på restaurang eller med ett lång bälte så att den hänger lite ner mot höften när jag vill vara lite extra fin nån dag i vår.













En lite småtrött jag klar för läggdags öppnar min present från mamma: Snyggaste väskan som matchar perfekt mina favvoskor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida