tisdag 13 januari 2009

Jag har fått ett nytt beroende

Jag fått ett nytt beroende. Det är få TV-serier som jag orkar følja och inte sedan Sex and the City har jag glatt mig så åt en serie. Det hela børjade i julas när jag var førkyld och hade tappat røsten. Jag åkte ut till Maxi och køpte mig en dvd-box før att kunna førdriva tiden (hade jo svårt att prata så var inte helt så social). Valelt føll på Gossip Girl, køpte den mest før att titta på alla kläder som alla pratat så mycket om, och nu är jag fast. Igår satt jag och såg fem avsnitt på raken. Den handlar om några väldigt rika 15-17 åringar på manhattan som lever ett sjukt liv. Tänk er filmen Cruel intetions men i serieform och bättre. I GG har man verkloigen inte sparat in på intrigerna... Gläder mig redan till att se fler avsnitt :)


7 kommentarer:

Blogger punk in writing sa...

Gott Nytt År på dig! Hoppas ditt 2009 blir fantastiskt.

// Malin

15 januari 2009 kl. 09:17  
Anonymous Anonym sa...

Japp, vi har alla varit i denna situation! Beroende! Men måste säga att O.C tar fortfarande priset...
Saknar dig varje dag skruttan! Puss på dig

20 januari 2009 kl. 16:04  
Anonymous Anonym sa...

Japp

31 januari 2009 kl. 20:56  
Anonymous Anonym sa...

Jättehärlig blogg du hade :) Ta gärna en kik in på min, där jag nyss gjort en update med en lista på toppensidor att nätshoppa julklappar på :) http://elina-sofie.blogspot.com Kram

15 november 2009 kl. 00:35  
Anonymous Lebanezza sa...

Ska vi ha länkbyte? :)

11 november 2011 kl. 11:26  
Blogger Skuggan sa...

One. Du läsa denhär sidan
https://hittabloggar.se/kontakt/
multihelvetesbloggen.blogspot.com/?m=1

11 maj 2019 kl. 13:20  
Blogger Skuggan sa...

multihelvetesbloggen.blogspot.com/?m=1

11 maj 2019 kl. 13:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida