söndag 31 augusti 2008

wii!!!

Wii!!! Igår kom Torbjørn hem med ett wii till oss i inflyttningspresent :) Snacka om jag blev glad, jag som aldrig varit helt superkær i tv-spel tycker att wii ær så kul.


Helgen har varit skøn, i fredags var vi på 30-års fest hos en kompis till Torbjørn så igår læt vi oss sova ut. Solen sken i oslo och vi var ute och njøt av det fina vædret. På eftermiddagen møtte jag upp en gamal kompis från Lund, Mia, som jobbar dær jag børjar på måndag. Jættekul att træffa henne och skønt att få lite info innan man børjar nya jobbet. Ær både spænd och førvæntansfull infør morgondagen. På kvællen ska vi dessutom flytta till vår nya lægenhet så det kommer att bli full rulle hela dagen.

Idag tar vi det lite lugnt, ska packa de sista grejorna i Torbjørns lægnhet, sen ska vi på fødelsedagsmiddag hos Trine (Torbjørns pappas fru) och sen ska jag førsøka komma i sæng tidigt så jag ær pigg imorgon!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

nu håller ni på att flytta, tjohoo!! HUr känns det?

stora kramar

31 augusti 2008 kl. 19:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida