onsdag 27 augusti 2008

På väg

Bilen är fullpackad nu och om tio minuter kör jag. Det var lite kris på morgonen då vi upptäckte att vi endast har en trafikförsäkring på bilen, ups!! Efter några samtal till försäkringsbolaget, en snabb besiktning av bilen som Toyota Center i Helsingborg så snällt gjorde har jag nu en försäkrad bil och kan åka iväg säker.
Har fyllt min bil med mina saker och längtar nu bara tills allt är på plats i Oslo, uppackat och jag kan pusta ut. Ännu en vecka kvar och sen får vi flytta in i vår lägenhet, jag längtar!

Ska även lägga upp bilder från de senaste veckorna så fort jag hittat min kabel så jag kan överföra de till datorn, just nu ligger den väl nedpackad i en kartong.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida