lördag 4 augusti 2007

Fåniga test...

... men likväl gör man de. Alla dessa test och quiz som finns på nätet, vem är du lik, vad tycker du om, är du en stjärna. Test som stjäl tid. Trots att klockan är över två på natten och jag känner mig stressad för att jag inte lagt mig än så gör jag två olika test, why? vet inte, av ren tristes kanske? Men nu vet jag iaf att jag är en gul tjej som är en omogen och självupptagen person men likväl är jag rolig och en bra vän som folk kommer till när de har problem (hur de nu än går ihop med min självupptagenhet), trots detta kan jag inte låta bli att tänka att det stämmer till viss del, eller bara inbillar jag mig? Jag är ganska säker på att jag inte är gul iaf, eller? Fler test finner du på; www.brainfall.com

Här är mina resultat i alla fall:


Which Friends Character Are You?

You are part Rachel. You're very selfish and pay great attention to image. Spoiled when you were young, you were always the popular and snobbish kid. Although you hang on to your adolescent attributes, you grow more responsible every year.
You are part Chandler. You're funny and that's why people like to have you around. You're also a great friend, and when someone you care about is in trouble, they know to come to you for some level-headed advice followed by some sharp sarcasm.
Find Your Character @ BrainFall.com




Andra bloggar om: , , , ,

Etiketter: , , , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag blev Joey

You are Joey. You may not be the sharpest knife in the drawer, but you're unrivalled when it comes to the opposite sex. You're a great friend, going great lengths when needed. Remember: your friends are your lifeline and you'd better not leave them behind. Success will be hard to find without them around.

4 augusti 2007 kl. 07:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida