onsdag 2 juli 2008

Min helg i bilder


Jeffrey fredags snygg på jobbet!


På fredags kvällen packade jag min lägenhet
då Maria ringde och undrade om jag ville komma på
Thailändsk kycklingsoppa
mums


På lördag var det grillfest hemma hos pojkarna
på bild:
martin, lana, elin och lina


Lina - grillmästare

Söta maria tog hand om vårt kött :)



Björn



Jacob och Björn - söta svenska pojakar



danskarna - Ewa k och Lars


Söta Maria och Söta Elin , david skymtar fram i bakgrunden...



jacob o lina


Fyra Ewor på fest :)



På söndagen mådde jag mindre bra och låg och sov länge
På eftermiddagen träffade jag maria och vi promenerade
bort och hämtade våra cyklar hos pojkarna
Sen åt vi glass och njöt av solen - en perfekt avslutning
på en superhärlig helg!


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ewa!!

thanx a mil for uploading that '4Eva's' fotos --its great --well done. your very organised ;)

(i'm the Eva on the Rightin black)

kisses!!
xx
evacantwell@yahoo.com

8 juli 2008 kl. 13:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida