torsdag 3 juli 2008

JAG BEHÖVER SOL!!!

Vi gick ut och åt på Riva, jag, Lina, Emina och Maria. Lina åker på semester imorgon och när hon kommer tillbax är inte jag kvar här.

När vi satt där på restaurangen så kom de förbi en tjej i basker, yes en varm stickad basker och en stor sjal (hon såg förvisso väldigt cool ut), men det är Dublin, den 3 juli 2008, kallt och regn!!! Man kan bli deppig för mindre. När vi kom ut från restaurangen frös jag så mycket och önskade jag hade en tjock stickad tröja på mig och en basker på huvudet!

Jag behöver SOL och det nu, allt regnande gör att jag känner mig liten, frusen, ful, blek och energilös och har lust att dra ett täcke över huvudet och glömma att det faktiskt är sommar.

Jag tror jag är på lite dåligt humör idag, hoppas det är sol och varmt imorgon - fast vädret säger att de ska regna hela helgen. Suck.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tur att du snart får lämna Dublin! Stockholm är tex varmt o soligt (de har lovat upp till 27 grader varmt idag). Komsi komsi till norden ;)

//M

4 juli 2008 kl. 09:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida