fredag 11 juli 2008

Bilder från förra veckan

Slutet på förra veckan var stressigt och jag har ännu inte hunnit lägga upp några bilder, så här kommer de nu istället.


Förra onsdagen hade jag en liten avskedsmiddag med Elif, Alex, Fansa och Francesco. Vi gick ut och åt på Siams Thai, har blivit lite hooked på det stället, men de har sjukt good mat.

Elif, Alex och Fonsa

Jag och Francesco. Francesco är en av de roligaste och mest otypiska men ändå typiska italienaren jag känner. Vi umgicks väldigt mycket när jag bodde på Benson Street min första tid o Dublin och jag kommer verkligen att sakna honom.

Utanför Siam Thai


På fredagen skickade jag iväg mina lådor med SAS Cargo
104 kg hade jag och det blev inte så dyrt som jag befarade och tog två dagar, dock var ALLT dyngblöt när de kom fram till Oslo, alla kläderna i resväskan var plaskblöta och kartongerna helt mjuka = DÅLIG STIL . Torbjörn tog iaf hem allt till sig och fick torka alla mina kläder, skor, väskor...

2 kommentarer:

Blogger punk in writing sa...

Överger du Irland?

11 juli 2008 kl. 19:47  
Blogger KM sa...

Ewis! Du har vår klänning på dig! Mycket tjusigt. Jag svirade i min i fredags, till kl 6... Den där klänningen är trubbel! Puss

14 juli 2008 kl. 21:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida